1/4
VA Updates Daily screenshot 0
VA Updates Daily screenshot 1
VA Updates Daily screenshot 2
VA Updates Daily screenshot 3
VA Updates Daily Icon

VA Updates Daily

Beracah
Trustable Ranking IconDipercayai
1K+Muat turun
16.5MBSaiz
Android Version Icon6.0+
Versi Android
2.0.0(04-03-2024)Versi terkini
-
(0 Ulasan)
Age ratingPEGI-3
Muat turun
ButiranUlasanVersiMaklumat
1/4

Perihal VA Updates Daily

Permohonan berita untuk menyemak kemas kini daripada Hal Ehwal Veteran. Dikemas kini setiap hari dengan berita biasa hospital VA. Ini adalah aplikasi pihak ketiga dan kami tidak bergabung dengan VA.. Jika anda sedang mencari aplikasi yang menyatukan semua berita VA di satu tempat, ini adalah aplikasi terbaik untuk anda


Kekal dimaklumkan dengan berita terkini dan kemas kini daripada hospital Hal Ehwal Veteran (VA) dengan Amaran Berita VA. Apl kami menyediakan cara yang mudah untuk mengakses berita harian dan kemas kini khusus yang berkaitan dengan hospital VA, memastikan bahawa veteran, keluarga mereka dan sesiapa sahaja yang berminat dengan berita berkaitan VA boleh kekal dimaklumkan di mana sahaja mereka berada.


Ciri-ciri utama:


1. Kemas Kini Harian: Dapatkan kemas kini berita harian daripada hospital VA, termasuk pengumuman, acara, perubahan dasar dan banyak lagi. Apl kami menyampaikan maklumat terkini terus ke peranti anda, memastikan anda dimaklumkan tentang perkembangan penting yang mempengaruhi veteran dan penjagaan kesihatan mereka.


2. Akses Mudah: Akses berita dan kemas kini VA di satu lokasi yang mudah. Ucapkan selamat tinggal untuk mencari melalui berbilang tapak web atau sumber berita—apl kami menggabungkan semua berita berkaitan VA di satu tempat, menjimatkan masa dan usaha anda.


3. Apl Pihak Ketiga: Sila ambil perhatian bahawa VA News Alerts ialah apl pihak ketiga dan tidak bergabung dengan Hal Ehwal Veteran. Walau bagaimanapun, kami komited untuk menyediakan kemas kini berita yang tepat dan tepat pada masanya untuk membantu anda terus mendapat maklumat tentang perkara berkaitan VA.


4. Makluman Boleh Disesuaikan: Sesuaikan makluman berita anda agar sesuai dengan pilihan anda. Pilih jenis berita yang ingin anda terima pemberitahuan, sama ada kemas kini umum, berita penjagaan kesihatan, perubahan dasar atau acara yang berlaku di hospital VA.


5. Antara Muka Mesra Pengguna: Nikmati antara muka pengguna yang ringkas dan intuitif yang direka untuk navigasi dan kebolehcapaian yang mudah. Cari maklumat yang anda perlukan dengan cepat dan cekap, tanpa sebarang kekacauan atau kerumitan yang tidak perlu.


6. Kekal Maklum: Sama ada anda seorang veteran, ahli keluarga, atau hanya berminat dengan berita berkaitan VA, VA News Alerts memaklumkan anda dan berhubung dengan perkembangan terkini dalam penjagaan kesihatan dan perkhidmatan veteran.


Muat turun Amaran Berita VA sekarang dan kekal dimaklumkan tentang berita terkini dan kemas kini daripada hospital Hal Ehwal Veteran. Jika anda sedang mencari apl yang menyatukan semua berita VA di satu tempat, ini ialah apl terbaik untuk anda!

VA Updates Daily - Versi 2.0.0

(04-03-2024)
Versi lain
Apa yang baruVA news app

Belum ada ulasan atau rating lagi! Untuk berikan ulasan yang pertama, sila

-
0 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
Aplikasi Bagus DijaminAplikasi ini lulus ujian keselamatan untuk virus, perisian hasad dan serangan hasad lain serta tidak mengandungi sebarang ancaman.

VA Updates Daily - Maklumat APK

Versi APK: 2.0.0Pakej: com.Vet
Keserasian Android: 6.0+ (Marshmallow)
Pemaju:BeracahDasar Privasi:http://porepedia.com/privacy-policyKebenaran:14
Nama: VA Updates DailySaiz: 16.5 MBMuat turun: 0Versi : 2.0.0Tarikh Diterbitkan: 2024-06-08 16:10:12Skrin Min: SMALLCPU yang disokong:
ID Pakej: com.VetTandatangan SHA1: D2:CC:E0:48:9B:E9:C2:51:91:50:97:09:FD:2E:54:1A:A1:52:87:0BPemaju (CN): Nelson GeorgeOrganisasi (O): Beracah LLCLokasi (L): Glen AllenNegara (C): USNegeri/Bandar (ST): VA

Versi Terkini VA Updates Daily

2.0.0Trust Icon Versions
4/3/2024
0 muat turun15.5 MB Saiz
Muat turun

Versi lain

1.0.26Trust Icon Versions
21/7/2020
0 muat turun4 MB Saiz
Muat turun
appcoins-gift
AppCoins GamesWin even more rewards!
lagi

Aplikasi dalam kategori sama

Anda juga mungkin suka...